czwartek, 18 kwietnia 2013

Taniec.

Hej wszytskim ;D
Ile to już czasu mineło  odkąd  nie pisałam na blogu. Aż za dużo. Ale mam parę informacji, że to będzie już chyba mój ostatni post, bo naprawdę tak to  się wszystko ułożyło. Nie pisałam już z 3 czy 4 tygodnie, ale dziś postanowiłam, że opiszę wam w punktach moją przygodę z tańcem!
Więc tak zaczniemy od tego:
♥ Kiedy miałam 8 lat ( byłam w 1 klasie podstawówki ) chodziłam przez cały rok do ośrodka kultury, gdzie tańczyłam taniec nowoczesny połączony z baletem. Niestety nasza pani , która nas uczyła, zrezygnowała.
♥ Gdy miałam 10,11,12 lat ( chodziłam wtedy do 4,5,6 klasy podstawówki) miałam tańce w szkole i był to taniec nowoczesny, niestety poszłam do gimnazjum no i skończyły mi się te tańce. Zespół nasz nazywał się Black and White i trwa do  dziś ! ;)

( zostało mi tylko  takie zdjęcie po tym zespole  black and white. )

♥ Gdy miałam 13 lat chodziłam do ośrodka kultury na taniec hip hop, niestety zrezygnowałam po roku chodzenia. Dlaczego zrezygnowałam? Sama nie jestem w stanie wytłumaczyć, po prostu jakoś tak.  Teraz bardzo żałuje, że z tego zrezygnowałam ;c )
♥ Teraz chodzę do 2 gim i chodzę na takie zajęcia także z hip hopu, ale parę stylów tańce dołączone do tego xd. Nie jest to tak jak było kiedyś, ale przynajmniej cieszę się z tego że tam chodzę. ♥ Nasz zespół nazywa się BOOMERANG.


Zdjęcia zespołu Boomenrang ♥



( ja to w takiej bluzie ze smerfetką ;3 )

( ja to ta ostatnia ;3 )

Więc, pa ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz